Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Morsu87 | użytkownik

imię i nazwiskoDawiduś adresMieszkam na białej chmurce zarejestrowany11.08.2009 @12:47:20 ostatnio na stronie16.04.2011 @18:42:17

Maże o tym żeby nigdy nie dorosnąć

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu12523739
digarty6 komentarze166 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~IvonS    23.08.2009 @16:24:27
Dziekuję bardzo
_______
Czoko-dżem!!! ;D
~Akara    22.08.2009 @20:43:47
dziękuje
~UeSTe    22.08.2009 @14:27:22
dzieki :D
~hellish16angel    22.08.2009 @13:08:01
Dzięki
~HeroCraft    21.08.2009 @20:52:11
widze ze wsiuna z ciebie ...
_______
Niedziekuj... Oceń także moją prace na to na co zasługuje twoim zdaniem <lol2>
~vadis    21.08.2009 @16:09:59
hehe ;P Stałam na krzesełku^^
_______

~ROMARIO7ELSI    21.08.2009 @15:17:29
dziękuje...
~Aishwarya    21.08.2009 @13:25:42
Hehe, po kilkunastu operacjach plastychnych może i tak

-dziękuję pięknie
życzę pięknego dnia
_______
"If a moon comes in the daytime, is it a sin?
If a rainbow comes in the night, is it a crime?"
~odislav    21.08.2009 @11:39:00
dzięks
~Sennaaa    21.08.2009 @11:24:37
hehe
_______

~Sennaaa    21.08.2009 @11:22:26
aha. Gołkowice w których ja mieszkam leżą w Gminie Godów
_______

~BudhaBar    21.08.2009 @11:21:17
widac u Ciebie oryginalne pomysly - gratuluję
_______
Michał Buddabar
fotografia analogowa
zapraszam na mój blog http://www.michal-buddabar.blogspot.com
~Sennaaa    21.08.2009 @11:18:18
Nie wiem czy niechcący napisałeś źle, czy na serio chodzi o gółkowice :P:PP
Ja mieszkam w Gołkowicach
_______

~Sennaaa    21.08.2009 @11:15:27
koncert już się odbył
Siostra będzie znów śpiewała w tą niedzielę, na dożynkach - 23 sierpnia
_______

~Sennaaa    21.08.2009 @11:09:53
nie to nie ja szarpię, to fryzjerka, siostra przygotowywała się do koncertu
Tak, wiem, ostrość przepadła, ale mi się podoba
Cieszę się i dziękuję za szczery komentarz, bardzo ładna galeria!
_______

~kanonx33    21.08.2009 @10:33:10
dzięki. . heh
_______
mam tysiąc zalet, jeszcze więcej wad.
~kanonx33    21.08.2009 @10:28:39
zapewniam, że nie jest przerysowane. ;] . Wszystko to mój pomysł z głowy.
_______
mam tysiąc zalet, jeszcze więcej wad.
~sqa    21.08.2009 @00:05:43
nie xD
_______
nie dziękuj tylko oceń moje prace
~SugarWolf    20.08.2009 @23:50:23
dziękuję ślicznie
_______
I can help you see the light out of your despair,
You tie the rope, I'll kick the fucking chair.
~michyio    20.08.2009 @22:03:12
stalówka kaligrafowana jest o wiele przyjemniejszym narzędziem
~MlodyPako    20.08.2009 @21:35:05
moze dal bys mi jakies rady :P?
~katerinaaa    20.08.2009 @16:34:13
a no wygląda ale nic poza tym:P
~katerinaaa    20.08.2009 @16:31:03
a poza tym za młoda..!
~katerinaaa    20.08.2009 @16:28:23
madzia numerow nie rozdaje:P
~Zoil    20.08.2009 @16:24:21
o JEJ
_______
Oceniaj mnie, niech krew strumieniami leje się!
1 2 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)



© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt